Sevgidoji: Düzleştirici demek

Düzleştirici demek

       Merhabalar kıvırcık saçlılar ve diğerleri 💋
Niye mi öyle dedim çünkü size düzleştiriden bahsedicem bence 'Düz saçlı kızlar doğuştan kuaför desteklidirler' cümlesi pek de güzel değil çünkü ben kıvırcık saça bayılıyorum. Düz saçlı oluşumdan kaynaklı olabilir mi bilemem tabi. Çevremde ki kıvırcıklar o güzelim bukleleri saatlerce düzleştirmeye çalışır hep. Ama doğru düzleştirici seçimiyle saçınızın psikolojisini sarsmamış olursunuz kızlarcım.
        Nasıl yani dediğinizi duyar gibi oldum. Şöyle ki günümüzde 10 TL'ye de düzleştirici var 300 TL'ye de ben size 300 TL verip düzleştirici alın demiyorum tabi ama en azından keratin bakımı destekli düzleştiriciler kullanırsanız saçlarınızı üzmemiş olursunuz. Saçım düz olsun diye her gün kuaförde fön çekenlerimize ne demeli acaba 😲
       Yazık değil mi güzelim saçlarınızı katlediyorsunuz resmen.Tabi dışran bakılınca güzel bakımlı göründüğünü düşünüyoruz fakat o iş öyle olmuyor maalesef. O yüzden mümkün oldukça fönden daha etkili sağlıklı çözümlere yönelin derim. Bu arada benim kullandığım düzleştirici ARZUM BELLA -argan yağı ve keratin katkılı- olanından 3 yıldır benimle gayet memnunum fiyatı hakkında yorum yapamayacağım çünkü biliyorsunuz ki elektronik eşyalar her geçen yıl fiyat güncellemesine tabii tutuluyor. Şunu da şöyle bırakayım ヅ
arzum saç düzleştirme makinesi
Arzum saç düzleştiricisi
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR