Sevgidoji: Kahve maskesi nasıl yapılır

Kahve maskesi nasıl yapılır

         Evett. O zaman güzellik sırlarına geçiş yapalım. Artık makyaj yapmayı bir kenara bırakıp maske arayışına geçtiğim doğrudur. İtiraf ediyorum önceleri  makyajsız markete bile gidemezdim. Bu durum tamamen psikolojikmiş meğerse çünkü yüzüm de aşırı derece sivilce vs yokmuş bunu makyajı bıraktıktan sonra farkettim. Velhasıl kelam ben maske araştırmaları yaparken çok sevdiğim hemşire bir ablam var. Onun önerisi üzerine kahve maskesini ögrendim. Gerçekten yüzüme çok iyi geldi tüm yüz tipleri icin kullanabilirsiniz. Yüzümü hem derinlemesine temizledi hem de sivilce vs çıkmasına izin vermedi.

evde kahve maskesi nasıl yapılır
Harput dibek kahvesi yazısı için tıklayınız.


Gelelim maskemizin hazırlanışına💃🏼
• Bir tatlı kaşığı türk kahvesi
• Bir adet bıldırcın yumurtası 

*~* Bıldırcın yumurtasını bilmeyeniniz var mı bilmiyorum ama ben küçükken çok fazla tüketirdim çocuklara faydası olduğunu söyler annem. Marketlerde karşınıza çıkmamış olabilir ben BİM’den aldım fiyatı da gayet uygun 2.5 tl civarıydı. Kahveye gelince evlerimizin vazgeçilmez lezzeti kendisi “Bir fincan kahvenin kırk yıl hatrı var” derler şimdi bende diyorum ki “Bir kaşık kahvenin 40 yıl faydası vardır.” 

        Kahve ile yumurtayı krem kıvamına gelene dek karıştırıp yüzünüze sürün 15 dakika bekletin. Zaten yüzünüzde kuruyacağını göreceksiniz. Peeling görevi de gördüğünden yüzünüze hafif dokunuşlar yaparak ılık su ile durulayın. Bu maskeyi haftanın 3 günü üst üste tekrarlayın.


kahve faydaları
Kahvenin yüz maske kullanımı dışındaki faydaları



  • Ağrı kesici ilaçları kullanımda vücuda etkisini %40 arttırmaktadir.
  • Göğüs kanseri riskini azaltır
  • Kahve girişkenliği arttırır.
  • Şiroz hastalığı riskini azaltıcı özelliği vardır.
  • Kemik güçlenmesine destek olur.
  • Selülite karşı etkilidir.
  • Yüksek tansiyona karşı etkilidir.
  • Bağırsakların düzenli çalışmasınına destek olur.
  • Kolesterolü düzenleyici etkisi vardır.
  • Nefes açıcıdır.
  • Güzel kokusu vardır 
  • İçindeki kafeinin uyarıcı etkisinden dolayı uykuya dalmayı zorlaştırır.Ancak bilim adamları kahvenin bu amaçla kullanılmasının sağlıklı olmadığını hem uykunuzu düzgün alamadığınız için çeşitlik hastalıklara ve vücut saatinizi yavaşlattığını söylemektedir.


Bir daha ki yüz ve vücut kakımı yazımızda kalan 4 gün için harika bir yüz maskeleri ile geleceğim kızçeler görüşmek üzere 🖐🏻
  
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

1 yorum:

  1. Vücudunuzdaki ölü deriyi atmak, batıklarınızdan kurtulmak için Türk kahvesi telvesi ile cildinize peeling yapabilirsiniz. Ben yaklaşık bir senedir peeling satın almıyorum ve içtiğim Türk kahvesinin telvesiyle peeling yapıyorum.
    Türk kahvesi telvesinin cildi yenileyici etkisi bende çok işe yarıyor.

    Devamı için bloğumu ziyaret edebilirsiniz: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kimyasalsiz-dogal-bakim-yontemleri/

    Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR