Sevgidoji: Ürün tanıtımı | CARE 3in1 fairness | AVON

Ürün tanıtımı | CARE 3in1 fairness | AVON

CARE 3in1 fairness ürün tanıtımı

        Ürün tanıtımlarını arttırmayı düşünüyorum canlar. Mesela bugün sizin için AVON dan 3in1  temizleme toniğin den bahsedeyim.
 Benim üçüncü şişem geçen yıllarda avon temsilciliği yaptığım zaman tanışmıştım kendisiyle. Önceden makyajsız dolaşmadığım için çok kullanıyordum. Üzerinde cilt rengini açtığı yazıyor bende deneme amaçlı aldım ve beğendim. Doğruyu söylemek gerekirse cilt rengini açtığını söyleyemem fakat ciltte satenimsi ve pürüzsüz bir his bırakır.Makyajı derinlemesine temizler.Nemlendirme özelliğine de sahiptir kuruluk yapmaz.Fiyatı da oldukça uygundu en fazla 10.95 tl'ye aldığımı hatırlıyorum.Denemek isterseniz tarafımca denenmiş güzel bir ürün tavsiye ederim.
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

2 yorum:

  1. Teşekkürler tavsiye için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim sizinde önerileriniz varsa deneyebilirim teşekkürler selamlar

      Sil

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR