Sevgidoji: ROSEMİX Naturel Cosmetics|Vaseline

ROSEMİX Naturel Cosmetics|Vaseline

Bak Sen Şu Vazelin'e
Canişkolar selam. İyi akşamlar veya geceler. Ortaya karışık. :) Sürekli ellerini yıkayan biri olmama rağmen daha önce hiçbir pürüzle karşılaşmamıştım fakat son iki gün içinde ellerimin üstü feci şekilde kızarıp çatlamaya başladı. Normalde sürekli nemlendirici kullanan biri değilimdir.Sadece 'little black dress' vücut losyonunu kullanırım arada.Üç yıldır kullandığım parfümdür kendisi.Asla vazgeçemem tavsiye ederim ama benden uzak kişilere tabi :) Neyse konu dışına çıkmak huyum sanırım. İşte bende ellerime bir çare arıyordum birkaç öneri aldım çevremden ama en etkilisi nemli cilde vazelin sürmekmiş ben denemeye başladım bakalım dedikleri gibi etkili miymiş. Vazeline güvenim sonsuz çünkü daha önce birkaç jestine rastlamıştım.

Örneğin kaşlarımı ilk aldığım zaman seyreltili yerleri vardı kuaförüm vazelin kullan dedi ben ilk başta umutsuzca kullanmaya başladım bir ay sonunda gözle görülür sonuç elde ettim doğrusu. Ayrıca kirpik serumlarına,ipek kirpik veya takma kirpiklere pek meraklıyızdır. Ama neden bizde olanı geliştirmiyoruz ki ? Mesela bitmiş maskaranıza biraz lens losyonu ve vazelin bırakın düzenli olarak kullanın. Bakın bakalım kimin kirpikleri daha uzunmuş.

 Sürekli makyaj yapan biriyseniz de maskara sürmeden önce vazelin uygulayıp üstüne maskarayla geçin. Hem daha dolgun kirpikleriniz olacak hemde kirpiklerinizi besleyeceksiniz. Az daha unutuyordum.


ROSEMIX Naturel Cosmetics

Dudaklarınız
için mükemmel bir besleyicidir kendisi.Biraz vazelini dudaklarınıza sürüp diş fırçasıyla ölü deriden kurtarın.Özellikle kış aylarında pürüzsüz dudaklara sahip oluyorsunuz. Gece uyumadan yaparsanız sabah makyajınıza daha destekleyici etki yaratmış olur. Vazelinin oldukça fazla faydası olduğundan haberdarım. Ama ben sadece kendi denediğim faydalarını sizinle paylaşmak istedim. Son olarak bildiğim fakat uygulamama gerek olmayan bir faydası da parfümünüzün daha kalıcı olmasını istiyorsanız ( şahsen benim parfüm kokum gayet etkili ve kalıcıdır) parfüm sıkacağınız bölgeye vazelin sürün ardından parfümü oraya sıkın. İşte mükemmel koku!

Vazelinin bilinmeyen 5 faydası!


Sertleşmiş noktaların daha yumuşak olması için…
Kurumuş ve çatlamış durumdaki dudak bölgesine, dirseklere, ayaklardaki topuk bölgesine sürerseniz yumuşak bir cilde sahip olursunuz.
Makyajı temizler!
Bir pamuğun üstüne biraz vazelin sürerek, maskara ve göz kaleminizi kolay bir şekilde çıkartabilirsiniz.
Kaşları şekillendirmek için…
Dağınık bir halde duran kaşlarınızın üstüne vazelin sürün, kaş kalemiyle tarayın ve kaşlarınız dağınıklıktan kurtulsun!
Kırıklı saç uçlarını onarır!
Az miktarda vazelini saç uçlarınıza yedirirseniz, saç uçlarınız elektriklenmeden kurtulur ve düzleşir.
Tırnaklarınıza vazelin ile masaj yaptığınızda, hem tırnaklarınız beslenir hem de tırnaklarınızı rahatlatır. Daha parlak olmalarını sağlar.

#çatlak kremi, #dolgun dudaklar, #kalıcı parfüm kokusu, #kalın kaşlar, #kalın kürpikler, #Vaseline,
Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR