Sevgidoji: Omega Vit - OMEGA 3 ile nasıl kilo alıyorum

Omega Vit - OMEGA 3 ile nasıl kilo alıyorum

   OMEGA VİT ile sağlıklı günler diliyorum. :)

   Yeni deneyimimi sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyordum. Ama bir süre kullanmadan bilinçsiz yorum yapmamak için 15 gün kullanıp öyle yazmak istedim. Yakın çevreminde bildiği üzere sürekli yaşadığım kilo problemim vardır benim. Kilo almak için her yolu deneyenlerdenim diyebilirim. Bu defa ki umudum omega 3 balık yağı gıda takviyem. Sürekli gittiğim eczanenin tavsiyesi üzerine reçetesiz olarak satın aldım. Fiyatı da çok pahalı değildi 38 TL. Eğer işe yarıyorsa değer dediğinizi duyar gibiyim. ilk 15 gün günde iki defa tok karnına ağızdan direk kapsül şeklinde yutuyorsunuz.Biraz büyük bir kapsül ama alışıyorsunuz birkaç gün kullandıktan sonra.15 gün sonun da günde 1 defa kullanmaya devam ediyorsunuz canlarım. Şöyle ki ; ben asla yemek yiyemeyen bir insandım ama bu ilacı kullanmaya başladıktan sonra ortalama 4 saatte bir açlık hissi duyuyorum. İştahımda oldukça açıldı yarın tartılmaya gideceğim bakalım 15 güne ne kadar katkı sağlamış.Sizleri birebir haberdar edeceğim takipte kalın. 
               

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

6 yorum:

  1. Sağlıklı kiloların olsun diyelim o zaman :)
    Biz vermek için uğraşıyoruz, sen almak için.
    Gönlümüze göre olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) varsa bana verebileceğiniz öneriler açığım :))

      Sil
  2. ayyy ne tezat bir Dünyadayız sağlığın yerinde olsun da biz de verelim istiyoruz ne ilginç ama azınlık gruptasın canım sanırım:..
    sağlıkla sıhhatle al o zaman kilo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi ama azınlık gurup da değilim aslında benim çevremde zayıflıkla yakınan pek çok insan var :) umarım herkes sağlıkla zayıflar veya kilo alır 😍

      Sil
  3. piku aklımda olsun ihtiyacı olanlara söleriiim :)

    YanıtlaSil
  4. Yazılarının her biri farklı dünyalara götürüyor mükemmel:)

    YanıtlaSil

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR