Sevgidoji: Gratis/Dermokil natural skın maske

Gratis/Dermokil natural skın maske






Merhabalar arkadaşlar sizleri ihmal ediyorum farkındayım. Yoğun bir tempo içerisinde çalıştığım için bu aralar pek de boş vakit bulamadım diyelim. :)

Bu yazımda sizlere gratisten aldığım hazır bir maskeyi tanıtayım diyorum. Genelde maskelerimi kendim araştırıp el yapımı kullanırım bildiğiniz gibi. Ama bir süredir hazır tek kullanımlık maskeler ilgimi çekiyor ve bende birkaç tane denemeye başladım. İlk olarak Gratisten aldığım Dermokil naturak skın ( kahve ve kilin birleşimi) diye geçen kahve özlü bir maske denedim. Kahveye olan aşkımdan mıdır bilemem ama ilk bunu kestirdim gözüme hemen aldım. fiyatı da gayet uygundu 4.95 olarak almıstım.
Maskenin kullanımı paketin arkasında yazıyor ben yine de kısaca yazayım sizlere.
Diğer maskelerde olduğu gibi temiz cilde uygulayacağımız için dalin vücut şampuanımla yüzümü yıkayıp kuruladım. Ardından maskemi ince bir tabaka olacak şekilde yüzüme uyguladım. (Göz altları ve göz kapaklarına dikkat edin lütfen) ilk başta biraz sızlama olabiliyor korkmayın alerji vs yapmadı bende . 15 dk bekletip yüzümü ılık suyla masaj yaparaktan yıkadım. Memnun kaldın mı işe yaradı mı diye düşünüyorsanız pek de abartılacak kadar gözle görülür bir değişim fark etmedim fakat yüzümü ferahlattı ve de hafiflemiş hissettim 1 hafta boyunca da yüzüm nemli ve yumuşacık oldu. Güzel bir ürün hem de avantajlı bence denemeye değer hanımlar :)

Sağlıcaklar kalın güzellikler :*


Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR