Sevgidoji: DR.C.TUNA ACTİVATED CHARCOAL BLACK MASK/FARMASİ SİYAH MASKE

DR.C.TUNA ACTİVATED CHARCOAL BLACK MASK/FARMASİ SİYAH MASKE



     Merhabalar... Konuya nasıl bodoslama girilir adlı yazım. :) Farmasi ürünlerini bilmeyeniniz yoktur. Ben genelde makyaj ürünlerini daha fazla tercih ediyorum. Ama bu kez siyah nokta giderici maskesini denedim ve bu deneyimi sizinle paylaşmak istedim.Neden mi ?
          Çünkü abartısız mükemmel bir ürün bu ya. Ben haftada 2 kez burun ve çene bölgemde kullandım. Sonuç gayet iyi bence. Sizler yüz veya boyun bölgenizde kullanabilirsiniz. İddia ediyorum bu ürünü kullandıktan sonra bildiğiniz diğer siyah maskeleri çekmeceye atacaksınız. Tabi böyle söylüyorum ama ben Procsinimden vazgeçemem kardeş kardeş kullanıyorum artık adil bir şekilde. İkisi de hayat kurtarıcılarımdan :)
      Kullanımı gayet basit yüzünüzü temizledikten sonra kalın bir tabaka halinde sürüp 20-25 dk beklerseniz kolayca sökülecektir zaten

   Sizlerde benim gibi karantina günlerinizden sıkılıp kendinizi bakımlara veya mutfağa verdiniz mi ? Ben baya baya ev hanımı moduna geçtim sanırım. Ama güzel olay ya sevdim bunu. Kitap oku yemek ye ders çalış tekrar acık yemek ye cilt bakımı yap dizi izle tekrar acık hoop mutfakk :) Ülkemiz bu felaketten kurtulana dek içinde bulunduğumuz durumu eğlenceli ve çekilebilir bir hale sokmaya çalışalım. Psikolojik sorunlar yaşamaya hiç gerek yok bence.Çok konuştum yine ben. Neyse güzel günler göreceğiz. Ellerinizi yıkamayı unutmayın.Hepinizi seviyorum diğer bir yazımda görüşmek üzere sağlıcakla kalın...






Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

2 yorum:

  1. Sponsorluk seviyesine yükselmek için altınızda ürün satan bir danışmana ihtiyacınız var demektir. Farmasi resmi sitesinden Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaranız ile giriş yaptıktan sonra panel de bulunan danışman ekle butonundan altınızda çalışacak üyeler oluşturabilirsiniz.
    Farmasi ücretsiz üyelik aşamasına gelmiş herkes tarafından merak edilen bir şey de Farmasi danışmanıdır. Farmasi danışmanı, üyeliğini tamamlamış ürün satmaya hazır olan kişilere verilen bir unvandır diyebiliriz. Farmasi üyelik sisteminde kayıt olan herkese bu unvan verilmektedir. Ayrıca sipariş limitlerine göre de unvanlar verilmektedir. Bu unvanlar danışmanlık seviyenizi belirlemektedir. Aylık olarak hesaplanan alt üyelerin ve kendinize ait siparişler bu unvanların belirlenmesinde önemli rol oynamaktadır.

    http://www.farmasigirisi.net / http://www.farmasibasvur.net

    YanıtlaSil
  2. tesekkür ederim farmasiyle ilgileniyorum :)

    YanıtlaSil

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR