Sevgidoji: Bitcoin işine girdim

Bitcoin işine girdim


Arkadaşlar merhaba,


Öncelikle "Yatırım tavsiyesi değildir"


    Başlıktan yanlış anlaşılmasın kazı veya mining denilen işi yapmıyorum.Böyle bir başlıkla giriş yapmak istedim.Aslında direk bitcoinde almıyorum alt coin olarak adlandırılan coinlerden alıyorum.Bitcoin kelimesini artık çevremde sık duyar hale geldim ve yakın çevremde kazananlara bizzat şahit olduğum için bende küçük bütçeyle giriş yaptım.Bütcemin bir kısmını uzun süre bekletecek bir kısmını da günlük dalgalanmalarda al-sat olarak değerlendirdim. Bütçem az olsa da getiri yapmaya başladı.Yatırdığım para kaybetse de gözüme gelmeyecek bir miktar sistemi iyice öğrenince gram altın alır gibi uzun süre bekleteceğim coine düzenli olarak alım yapacağım.


    💥"Bitcoin nasıl satın alınır; paypal ile bitcoin satın alın; bitcoin nereden alınır; kredi kartı ile bitcoin satın alın; banka kartı ile bitcoin satın alın; bitcoin satın almak için en iyi yer; bitcoin almalı mıyım; bitcoini nasıl satın alırsınız; çevrimiçi bitcoin satın alın; bitcoin satın almanın en iyi yolu" gibi sorularınızın cevabı için tıklayın.

      Uygulamaya yatırdığım paramı dolara çevirdim  doların hareketliliğinden de +/-  yönde değer hareketliliği alıyorum.

    Kullandığım uygulama:


https://www.gate.io/trade/%20BTC_USDT


yukarda paylaştığım fotoğraftaki bitcoin borsa hesabını kullanıyorum.Referans olarak 4815649 koduyla üye olursanız komisyonlardan(al-sat) indirim yapılır. Hem size hemde benim referans kodumla üye olduğunuzda bana indirim yapar.

Bu alanda tecrübesizim konuyu başlatma sebebim şimdi ve gelecekte nereye geldiğimi görebilmek. 

Ayrıca  gate.io ve bitcoin hakkında tecrübeleri olanlar +/-  yorumlarını aşağıdaki yorum kısmında paylaşırsa çok memnun olurum


Güncellemeler:

💢Piyasa durgun sepet yaptım bekliyorum.

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli misafirlerim yazılarımı paylaşarak daha fazla kişinin okumasını sağlayabilirsiniz.Yazdığım konular hakkında düşüncelerinizi lütfen yorum kısmında paylaşınız.
Sevgidojiyle kalın

Öne Çıkan Yayın

DefiLand

 🚨🚨🚨YATIRIM TAVSİTESİ DEĞİLDİR 🚨🚨🚨 İlk zamandan beri takip ettiğim ve elimde tuttuğum Defi Land oyun projesi hakkında şimdiye kadar ne...

SON YORUMLAR